Ботев (Пловдив) сключи партньорство с Моята Козметика – един от най-големите и популярни онлайн магазини за козметика в България. Споразумението между двете страни влиза в сила още сега и е поредното партньорство, с което нашият клуб се гордее.
В сайта moiatakozmetika.com може да намерите изобилие от най-реномираните козметични продукти в цял свят. С богатия си асортимент от мъжки продукти, moiatakozmetika.com може да бъде перфектния избор в грижата за външния вид на всеки фен на Ботев (Пловдив). Дамските продукти в moiatakozmetika.com са предпочитани от едни от най-известните българки, като по този начин подсигуряваме на „жълто-черните“ фенки най-добрия избор в грижата за тяхната красота.
„Партньорството на Ботев с Моята Козметика показва на обществото, че на пръв поглед различни индустрии като футболната и козметичната могат да работят в синхрон. При нашия нов партньор всеки наш фен ще намери това, от което се нуждае в грижата за себе си. През последната година забелязваме все повече дами да посещават мачове на Ботев и сме горди от факта, че можем да си партнираме с бранд, който се грижи по най-добрия начин за тяхната красота и излъчване“, сподели Алексей Киричек – изпълнителен директор на „жълто-черните“.
„Впускаме се в партньорството с Ботев с неяснота, но и изпълнени с вълнение, за да разберем дали влиянието, което оказваме в женския свят на модата, може да бъде достигнато и в мъжкия свят на футбола. Партньорството с носителя на Купата на България е едно огромно предизвикателство, в което влизаме амбицирани да поддържаме високо ниво, за да задоволим изискванията в грижата за външния вид на всички „жълто-черни“ привърженици, заяви Олга Петрова – собственик на Моята Козметика.