Предстоящ мач:

Ботев - Арда

Ботев - Арда

VIVACOM стана спонсор на Ботев

VIVACOM стана официален спонсор на ПФК „Ботев“, Пловдив. Срокът на партньорството между телеком оператора и футболния клуб е за една година. „Жълто-черните“ ще дебютират с логото на новия си спонсор от началото на сезон 2014/2015.

Според договора за партньорство, подписан в последните дни на 2013 година, марката на VIVACOM ще бъде позиционирана върху екипите на представителния отбор и ще присъства на стадион „Христо Ботев“, на тренировъчния център на клуба и детско-юношеската школа. Предвиждат се също така и различни възможности за съвместни маркетингови активности и търговски предложения, насочени към хилядите почитатели на футбола, както и предлагането на разнообразно тематично съдържание, свързано с живота и представянето на клуба. Ще бъде разработено и специално мобилно приложение, което ще дава достъп в реално време до програмата за мачовете, резултати, снимки, видео и новини, свързани с отбора.

„Подкрепата на спонсор като VIVACOM е доказателство за добрия имидж, който нашият клуб продължава да гради и своеобразна оценка за работата, която вършим в последните години. VIVACOM е най-прогресиращата телекомуникационна компания в България и вярвам, че това партньорството ще бъде от полза и за двете страни“, заяви председателят на съвета на директорите на „Ботев“ Юли Попов.

„Партньорството с ПФК „Ботев“ е нова и важна стъпка в политиката на VIVACOM за подкрепа на българския футбол и българския спорт като цяло.  Искрено вярвам, че това сътрудничество ще е много ползотворно и иновативно и пожелавам на отбора успешно представяне, както в българското първенство, така и на европейската сцена“, споделя Александър Грънчаров, Главен маркетинг директор на VIVACOM.

Подобни статии

Подобни статии

Не пропускай нищо от любимия клуб

Благодарим ви, че се абонирахте!
There was an issue submitting the form!