Ботев (Пловдив) с гордост съобщава, че сключи ключово партньорство с ТP-Link. Основана през 1996 г., фирмата е глобален доставчик на мрежови устройства и аксесоари.
Според компанията за пазарни проучвания IDC, TP-Link е пазарен лидер в WLAN оборудването с разпространение в повече от 170 страни и региони, обслужвайки повече от 1,7 милиарда клиенти по целия свят.. Групата оперира с две централи – в Сингапур и САЩ, за да подсили дейността си в световен мащаб.
„TP-Link България с удоволствие подкрепя Ботев Пловдив в изграждането на мрежа в стадиона и цялостното оборудване с последните иновации в сферата на мрежовите устройства. Радваме се да допринесем към превръщането на стадион „Христо Ботев“ в най-технологичното пространство за футболни срещи и вярваме, че благодарение на TP-Link преживяването на стадиона ще бъде още по-вълнуващо и запомнящо се“, сподели Анна Чакърова – мениджър Бизнес развитие в TP-Link.
„Ботев Пловдив започва нова крачка в бизнес развитието си. Ние привличаме международни брандове, на които доказваме, че инвестицията в марката „Ботев“ може да помогне за налагането на техните продукти и услуги на българския пазар. За нас е привилегия, че световен бранд като TP-Link влиза в портфолиото ни от партньори“, допълни Алексей Киричек – изпълнителен директор на ПФК „Ботев“ Пловдив.