Ботев продължава поредицата от открити образователни семинари с участието на топ мениджъри на футболни клубове в Европа.
Вторият гост-лектор на поредицата, състояла се на 24.03, бе търговският директор на гръцкия АЕК, Никос Караузас.
Никос Караузас е начело на търговския отдел на дванадесетократния шампион на Гърция – АЕК (Атина). Притежава богат професионален опит на ръководни позиции във водещи гръцки клубове като Олимпиакос (2010 – 2014) и Панатинайкос (2004 – 2010). Никос е част от „жълто-черните“ от Атина вече повече от 9 години, като в този период клубът става Шампион на Гръцката Лига (2018), носител на Купата на Гърция (2016) и се завръща на своя нов стадион – OPAP Arena.
По време на онлайн семинара, участниците обсъдиха с Никос теми като оптимизирането на търговските възможности след завръщането на АЕК на OPAP Arena и създаването на допълнителни предимства за партньорите (активации, BTL и комуникация с публиката по време на големи събития). Фокусът на разговора не подмина и медийната кампания по време и след церемония по откриването, както и финализирането на първата по рода си спонсорска сделка в Гърция, засягаща преименуването на стадиона на OPAP Arena.
Футболен клуб Ботев (Пловдив) изказва своите благодарности към Никос Караузас за готовността му да се включи в тази инициатива и за вниманието, с което подходи към всеки зададен към него въпрос по време на срещата.
Ръководството на Ботев ще продължи да провежда подобни открити семинари, като в тях могат да се включат всички клубове от Efbet Лига. Следващата сесия ще е идния понеделник, 27.03 от 15.00 ч, с участието на Кристоф Уинтерлинг, Търговски директор на ФК „Болоня”.