Най-старият футболен клуб в България с гордост обявява сформирането на своя Биткойн консултативен съвет. Това е значителна стъпка в нашия дългосрочен ангажимент за интегриране на Биткойн във всеки аспект от дейностите на нашия клуб.
Развълнувани сме да приветстваме Алън Фарингтън и Самсън Моу като наши съветници. Алън е известен представител на Биткойн общността, прочут с проницателните си анализи, както и с книгата си „Биткойн е Венеция“. В нея той представя своя поглед за това как популярната криптовалута отключва нова епоха, сходна по мащаб с европейския Ренесанс, намиращ своите корени във Венеция. Алън е съосновател на Axiom – фирма за корпоративни финанси и инвестиции, базирани върху технологията на Биткойн.
Самсъм е известен с работата си в посока образование и интегриране на Биткойн технологията на държавно ниво в Ел Салвадор, Черна гора, Суринам и Мексико и много други. Като основател и главен изпълнителен директор на JAN3, Самсън носи безценен опит от ролите си в BTCC и Blockstream, където той изгражда и подобрява цялостната Биткойн инфраструктура. Ботев и JAN3 вече си сътрудничиха за популяризирането на Биткойн чрез футбола с обявяването на Биткойн портфейла AQUA в „жълто-черния” Ботев режим.
Самсън Моу сподели при присъединяването си към Биткойн консултативния съвет:
“След партньорството между Ботев Пловдив и JAN3, аз съм много развълнуван да продължа да помагам на клуба в тази нова роля. Както за мен, така и за отбора, Биткойн консултативният съвет подчертава ангажимента на екипа да създаде успешна бизнес и спортна стратегия около дигиталното злато. Възприемането на Биткойн прави Ботев един от най-иновативни във финансово отношение спортни отбори и съм сигурен, че феновете скоро ще последват примера им.”
Алън Фарингтън за присъединяването си към Ботев Пловдив:
„Изключително развълнуван съм да подкрепям Ботев Пловдив във възприемането им на Биткойн центрирана корпоративна стратегия. От спортна гледна точка това изглежда като очевиден начин да се осигури стабилност на клуба, да се разшири фен базата и да се подобри преживяването на привържениците. Но от още по-широка корпоративна перспектива, мисля, че тази стратегия ще се превърне в норма през следващите десетилетия. След време ще гледаме назад към Ботев Пловдив като пионер в тази област.”