Предстоящ мач:

Ботев - Славия

Ботев - Славия

Ботев бе домакин на бизнес среща на членове на BNI за България

Ботев (Пловдив) направи поредна стъпка към изграждането на дългосрочни бизнес отношения с най-голямата бизнес мрежа за препоръки в световен мащаб BNI.

„Жълто-черният“ клуб бе домакин на първата среща между две от дружествата BNI Растеж и BNI Мултинасионал.

BNI е международна бизнес платформа, която позволява на своите членове да споделят препоръки за услугите, които извършват и по този начин помагат за растежа на бизнесите в глобален план. Организацията съществува вече близо 40 години в над 70 страни и обединява 315 000 бизнес лидери в световен мащаб.

Изключително радостни сме, за пръв път в България футболен клуб е домакин на бизнес събитие от подобен ранг, като над 50 компании бяха наши гости в президентския скайбокс на стадион „Христо Ботев“. Лидерите, от няколко големи града в България, бяха посрещнати с поздрав по уредбата на стадиона, а малко след това на светлинното табло грейна и логото на първото дружество в Пловдив – BNI Растеж, което тази година навърши 3 години от създаването си и вече е генерирало 8.4 милиона бизнес по препоръки.

Ботев (Пловдив) и BNI споделяме максимата, че, за да получиш, трябва първо да дадеш.

Ние, като клуб, сме благодарни за доверието да бъдем домакин на събитие с такъв размах, където бизнесите си подават ръка, и очакваме това да е началото на серия от позитивни новини между двете страни. Защото най-хубавото предстои!

Пламен Вълчев, национален директор на BNI за България, сподели:

„Съвместната среща BNI Растеж и  BNI  Мултинасионал откри нови бизнес възможности и постави началото на перспективни партньорства. С радост установихме, че изграждането на дългосрочни отношения  е водеща ценност и за Ботев Пловдив. Клубът си сътрудничи с представителите на бизнеса, има активна социална отговорност и  поставя стабилна основа за значими успехи.“

Подобни статии

Подобни статии

ТИ СИ БОТЕВ!

Какво съдържание би искал да виждаш от нас?